تصویر یا فیلم اضافه کنید

تصویر یا فیلم اضافه کنید

تاریخ : چهارشنبه 16 مهر 1399 زمان : 10:00 | بازدید : 45
نویسنده : ict | نظرات (0)

 

11 Powerful Examples of Responsive Web Design

شما این مطلب را می خوانید ، پس احتمال اینکه یکی از آن وب سایت ها را حفظ یا ویرایش کنید و بخواهید از رقبای خود متمایز باشید.

 

از آنجا که فقط 0.05 ثانیه طول می کشد تا کاربر نظر خود را در مورد وب سایت شما تشکیل دهد ، بنابراین شما می خواهید فوراً وی را مجذوب خود کنید ، در غیر این صورت ، خطر از دست دادن اعتماد وی و در نهایت تجارت وی را در پی خواهید داشت.

 

این امر به ویژه در صفحه فرود بسیار مهم است. صفحه فرود اغلب درب ورودی وب سایت شما است. این ممکن است جایی باشد که مردم برای اولین بار از طریق یک موتور جستجو شما را پیدا می کنند. این مکان همچنین جایی است که شما اطلاعات خود را برای اطلاعات تماس خود تنظیم می کنید ، بنابراین می خواهید مطمئن شوید که دعوت کننده است.

 

اگر قبلاً وقت و هزینه خود را برای ایجاد یک کمپین هدفمند برای هدایت بازدید به صفحه مقصد خود صرف کرده اید ، این اهمیت بیشتری می یابد. اگر صفحه فرود شما جذاب نباشد ، خطر از دست دادن آن تبدیل را دارید.

 

با این حال ، ساخت یک صفحه فرود واقعا جذاب مستلزم آن است که از الگوی خاصی پیروی کنید. خوشبختانه QuickSprout این الگو را شرح داده است ، که در نه قانون دنبال کردن آسان طبقه بندی شده است.

 

1. از یک تیتر چشم نواز استفاده کنید

این به احتمال زیاد اولین عنصری است که کاربر هنگام فرود در صفحه فرود شما مشاهده می کند و شما می خواهید اطمینان حاصل کنید که محصول و یا خدمات شما را به طور واضح توصیف می کند و در عین حال جلب توجه می کند. قوانین مشابه را برای عناوین عالی وبلاگ دنبال کنید.

 

همچنین می توانید از زیرعنوان یا یک سئو چیست پاراگراف کوچک برای افزودن زمینه اضافی استفاده کنید. اگر یک کمپین بازاریابی اجرا می کنید ، همچنین باید اطمینان حاصل کنید که نسخه اصلی و متن پشتیبانی از زبان مشابه نسخه در کمپین شما استفاده می کند. این به موارد ثابت کمک می کند و می تواند منجر به تبدیل بالاتر شود.

 

2. تصویر یا فیلم اضافه کنید

افزودن یک ویدیوی توضیح دهنده یا تصاویر اضافی از محصول خود به صفحه مقصد ، می تواند 80٪ نرخ تبدیل را افزایش دهد و همچنین نگرانی های احتمالی مشتری احتمالی را کاهش دهد. اگر می خواهید اعتماد مخاطبان خود را حتی با سرعت بیشتری جلب کنید ، باید در حال ایجاد ویدئو باشید. ویدئو بسیار سریعتر از تصاویر و تنها با اطلاعات ارتباط برقرار می کند و نشان داده است که حتی می تواند تبدیل صفحه فرود را بهبود بخشد

 

3. مزایای محصول یا خدمات خود را ذکر کنید

اگر مثل من هستید ، احتمالاً زمان بیشتری را صرف اسکن کردن یک صفحه فرود برای مزایا و ویژگی های اصلی می کنید تا خواندن مطالب طولانی.

 

با تقسیم مزایای محصول یا خدمات شما در لیست نقاط مهم ، به کاربران کمک کنید تا به سرعت مورد نیاز خود را پیدا کنند. هدف در اینجا توضیح سریع و واضح ارزشی است که می توانید ارائه دهید. یک کاربر همیشه می تواند اطلاعات بیشتری در مورد محصول یا خدمات شما در صفحات اضافی بخواند.

 

4- دعوت به عمل خود را برجسته کنید

اگر در حال ایجاد یک صفحه فرود هستید ، به وضوح کار خاصی دارید که می خواهید بازدید کننده شما انجام دهد ، بنابراین این موضوع را واضح بیان کنید. شاید شما می خواهید آنها کالایی را خریداری کنند ، در خبرنامه شما ثبت نام کنند یا برای جزئیات بیشتر با شما تماس بگیرند.

 

هرچه که باشد ، می خواهید اطمینان حاصل کنید که یک دعوت به عمل واضح دارید که در صفحه برجسته است. فراخوان برای اقدام باید فریبنده و مستقیم باشد ، بنابراین از رنگهایی استفاده کنید که با طرح شما ترکیب نشده و متن توصیفی را اضافه کنید.

 

5- صفحه را در نظر بگیرید

80٪ بازدیدکنندگان وقت خود را بالاتر از زمان صرف می کنند ، بنابراین توجه داشته باشید که مهمترین عناصر مانند عنوان ، دعوت به عمل و مزایا را در کجا قرار دهید. همه کاربران شما دارای صفحه نمایش بزرگ نیستند ، به خصوص اینکه بیش از نیمی از ترافیک وب از طریق تلفن همراه است.

 

6. میزان پیوندها را کاهش دهید

هدف صفحه فرود شما راهنمایی کاربران در سفر خریدار از طریق اقدامات خاص است. داشتن پیوندهای زیاد که منجر به انجام آن نمی شوند ، می توانند کاربران را به راحتی گیج و حواس پرت کنند. با کاهش تعداد پیوندها در صفحه مقصد (یا حتی نداشتن لینک) ، آنها را بر آنچه مهم است متمرکز کنید.

 

7. جزئیات مهم در مورد پیشنهاد خود را ارائه دهید

عنوان و مزایای صفحه فرود شما کوتاه و مختصر است ، اما شما می خواهید مطمئن باشید که جزئیات بیشتری در مورد پیشنهاد خود را در زیر ارائه دهید.

 

در اینجا می توانید توصیف بیشتری داشته باشید و باید به شما کمک کند تصاویر یا ویدیوی دیگری را به شما کمک کنید تا ادعاهایی را که مطرح می کنید و از آن پشتیبانی کنید. افزودن فیلم با ایجاد انگیزه و آموزش به مشتریان بالقوه ، به كاهش چرخه فروش كمك می كند.

 

8. توصیفات را اضافه کنید

می توانید بگویید که در طول روز چقدر عالی هستید ، اما این بدان معنی نیست که مردم شما را باور می کنند. شما به اثبات اجتماعی احتیاج دارید.

 

افزودن توصیفات به صفحه فرود خود به شما کمک می کند اعتبار خود را ایجاد کنید و از مشتریان خود اعتماد کسب کنید زیرا نشان می دهد شما ادعاهای خود را ارائه می دهید. برای تقویت ادعاهایی که در مورد محصول یا خدمات خود ارائه می دهید ، توصیفات را با محتوای خود ترکیب کنید.

 

برای کمک به کارآیی بیشتر توصیفات خود ، افزودن تصویری از مشتری را در نظر بگیرید. این نشان می دهد که از طرف یک شخص واقعی ارائه می شود و باعث می شود مشتری بالقوه نسبت به آنچه می فروشید احساس امنیت و اطمینان بیشتری کند.

 

9. عناصر اعتماد اضافی اضافه کنید

افزودن عناصری مانند آرم شرکت هایی که از محصول یا خدمات شما استفاده می کنند ، روش موثر دیگری برای ایجاد اعتماد و اطمینان از مشتری بالقوه است

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش